Nov 3, 2016

KELAS CINNAMON ROLLS- 12/25/26 NOV- 11 PAGI/ YURAN RM180



Ada yang berminat nak join kelas cinnamon rolls saya?

Jommmm..kelas 100% hands on
Tarikh: pilih salah satu dari tarikh di bawah
12 Nov, Sabtu- DAH PENUH
25 Nov jumaat
26 Nov sabtu


Masa: 11 pagi - 3 ptg
Tempat: bzee cafe & bakery, seremban 2, negeri sembilan

Yuran: RM180
Deposit: RM50

Bnk in ke acct Maybank Bzee Cafe & Bakery 5051 76100 195
Pas bank in wasap bukti pembayaran ke
019 282 0053 dan bagi maklumat berikut:
Nama penuh dan tarikh klas yang dipilih.

Apa yang anda akan belajar
1. Cara pantas dan senang buat cinnamon rolls menggunakan resepi olahan saya yang senang. Resepi yang insyallah gerenti jadi.

Anda boleh buat premix dengan resepi olahan ni.

2. S.o.p.lengkap berapa minit nak pukul, berapa minit nak proof, berapa minit nak bakar. Semua lengkap.
Saya buat semua s.o.p ni bagi memudahkan semua staff saya buat cinnamon rolls saya ikut standard yang sama.

2. Cara betul menggulung cinnamon rolls supaya anda mendapat gulungan yang cantik dan berlapis2.

3. Cara membuat doh frozen. Ya..anda boleh jadikan doh cinnamon rolla saya doh frozen. Gulung simpan dan bekukan. Nak makan fresh, bakar.
4. Cara buat cream cheese frosting. FREE resepi frosting buttersotch.
5. Cara packaging dan costing.
6. Dan pelbagai tips lain yang membolehkan anda buat duit dengan satu produk ni.

Jom daftar segera. Maksimum 1 kelas 10 orang sahaja. Hanya yang BAYAR DEPOSIT dikira CONFIRM.

Labiu
Zalina

Psstt..seperti biasa cinnamon rolls bzee bakery ada di bakery saya dan boleh di post di mana2 saja seantelo malaya.

Wasap 019 282 0053 untuk detail